Форум » » Зарплата 2017 » Ответить

Зарплата 2017

БУД2017: Хтось, щось знає про підняття зарплати у 2017р.

Ответов - 44, стр: 1 2 All

Сергей.К: Минрегионбуд знает, но не говорит. когда скажет, тогда все узнают

Еленка: по ходу дела, Минрегионбуд не знает как придумать такой расчет зарплаты в строительстве, чтобы одни могли пользоваться не лимитировано, а другие просто выживали, как и во всех областях экономики и всего остального в нашей стране.

Б. Н.: Сергей.К пишет: Минрегионбуд знает, но не говорит. когда скажет, тогда все узнают. Есть серьезный актуальный документ, которым следует сегодня руководствоваться: " Галузева угода між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об"єднанням організацій роботодавців "Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України" та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2018 роки". Приложения к документу показывают принятую методику расчета зарплаты в строительстве. По этому вопросу Минрегион ничего нового нам не скажет.

В.Н.: Б. Н. пишет: По этому вопросу Минрегион ничего нового нам не скажет. А от него ничего нового никто и не ждет. Новое -все спихнуто на местные советы. Киеврада, например, еще перед Новым годом приняла решение о ЗП в строительстве на 2017год: РІШЕННЯ Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Київська міська рада ВИРІШИЛА: .... 3. Встановити, що рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва в разі фінансування об’єктів будівництва за рахунок коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств визначається, виходячи з середньомісячної заробітної плати одного працівника в еквіваленті повної зайнятості в цілому по будівництву міста Києва на підставі даних Головного управління статистики в місті Києві станом на 01 січня 2017 року. ... (вих. №553/1557 від 12.12.2016р) А статистика говорит, что на 01 января 2017г по Киеву ЗП =6300грн. Что не понятно??? Какие расчеты???? Какая методика??? Минрегион еще вчера забыл, что будет говорить строителям сегодня! Даже ИНПРОЕКТ не знает как эту хрень комментировать...указки не было...забыли после 19 января.. перебухали..

Сергей.К: Б. Н. пишет: Приложения к документу показывают принятую методику расчета зарплаты в строительстве. По этому вопросу Минрегион ничего нового нам не скажет. вопрос не в методике, а в исходной точке. т.е. какую ЗП брать для расчета по этой методике

Б. Н.: Сергей.К пишет: вопрос не в методике, а в исходной точке. т.е. какую ЗП брать для расчета по этой методике Для конкретных строительных фирм, если руководствоваться новым Отраслевым Соглашением, вопросов по расчету зарплаты нет. Здесь исходной точкой расчета является актуальный минимальный прожиточный уровень, с учетом ориентации на минимальную зарплату в 3200 грн. и на повышающий отраслевой коэффициент. Далее в расчет принимаются различные фактические повышающие коэффициенты надбавок к зарплате и их весовое влияние. Кстати, в Отраслевом Соглашении межразрядные коэффициенты не совпадают с ДСТУ. Речь идет о другом - Каковы по Украине средние надбавки к зарплате по видам надбавок? Эти среднестатистические данные и должны быть учтены в рекомендуемом Минрегионом уровне зарплаты разряда 3,8. Никто, кроме Минрегиона, этого знать не может. Похоже, этого не знает и сам Минрегион.

Иван: В Николаеве, решением горсовета принята сметная з/п 5200 для разряда 3,8 на 2017 год

С.С.Б: Рішення місцевих органів мають бути обгрунтованими. Інакше проекти не пройдуть експертизу. Для розрахунку рівня заробітної плати з грудня 2016 року є "Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" затверджений наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. N 281, зареєстрований в Мінюсті 11.11.2016 р. за N 1469/29599. Документ є обов'язковий для всіх хто виконує будівництво за бюджетні кошти, коштів держ. і комун. підприємств, чи під державні гарантії. Він передбачає розрахунок від мін. з/п з використанням даних з Галузевих угод. Зараз до нього вийдуть зміни. Розрахунок буде від прожиткового мінімуму. Навіть при поверхневому аналізі виникає кілька питань, які можуть додати проблем тим хто реально буде керуватись цим "Порядком...". Наприклад: 1. За яким принципом відбирати "базових" підрядників, скільки їх повинно бути і якщо їх кілька данні усереднювати чи брати мінімальні, а може максимальні? 2. Яку галузеву угоду брати для розрахунку. Навіть тут Б.Н. пропонує керуватись угодою для ЖКГ, а не для будівництва. Так. Вона чинна для багатьох підрядних організацій і замовників будівництва. Але хіба можна відкидати інші чинні галузеві угоди, які діють в інших галузях? Наприклад: зарплата при поглибленні акваторії порту, що виконується спец. підрядною організацією, або монтаж зерносховища силами Райсільбуду.

Б. Н.: щС.С.Б пишет: Навіть при поверхневому аналізі виникає кілька питань, які можуть додати проблем тим хто реально буде керуватись цим "Порядком...". Наприклад: 1. За яким принципом відбирати "базових" підрядників, скільки їх повинно бути і якщо їх кілька данні усереднювати чи брати мінімальні, а може максимальні? 2. Яку галузеву угоду брати для розрахунку. Навіть тут Б.Н. пропонує керуватись угодою для ЖКГ, а не для будівництва. Так. Вона чинна для багатьох підрядних організацій і замовників будівництва. Але хіба можна відкидати інші чинні галузеві угоди, які діють в інших галузях? Наприклад: зарплата при поглибленні акваторії порту, що виконується спец. підрядною організацією, або монтаж зерносховища силами Райсільбуду. Я, действительно, рекомендовал здесь на Форуме новую «Галузеву угоду… ЖКГ на 2017-2018 г.». Рекомендовал ее по ряду причин: 1. Действующее «Отраслевое соглашение… с Профсоюзом работников строительства и промышленности строительных материалов на 2009 – 2011 г.» вошло сегодня в противоречие с уровнем минимальной зарплаты в 3200 грн. для 1 разряда. В нем (см. п. 2.9) сказано «Встановити мінімальний гарантований розмір тарифної ставки (окладу) працівника, який виконує просту і некваліфіковану роботу, за повністю виконану місячну норму праці на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Здесь слова «на рівні» подчеркнуты мною. В том же документе (см. Додаток №1), «на будівельних, будівельно-монтажних, ремонтно-будівельних роботах «Коефіцієнт співвідношень тарифних ставок робітників до мінімального гарантованого розміру тарифної ставки (окладу) працівників, які виконують просту і некваліфіковану роботу» принят равным 1,28. Следовательно, получаем тарифную ставку 1 разряда: 1600 грн. х 1,28 = 2048 грн. Это – существенно меньше установленной минимальной зарплаты 3200 грн. Возможные надбавки к зарплате (работа в ночное время, совмещение профессий, интенсивность труда и т. п.), представленные здесь в Приложении 3, потому и названы «надбавками», что их вполне может и не быть в реальной производственной ситуации. 2. А вот в документе «Галузева угода… ЖКГ» и учтен вид работ «Будівельно-монтажні і ремонтно-будівельні роботи», и обеспечивается минимальная зарплата 1 разряда в 3200 грн. В нем в пункте 3.1.1 прямо сказано о том, чтобы установить «розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не нижче розміру мінімальної заробітної плати». А в пункте 3.1.2. представлен и сам механизм соблюдения этого размера минимальной зарплаты (далее подчеркнуто мною). Установить: «мінімальну тарифну ставку робітника 1 розряду в розмірі не менше 120 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Иными словами, здесь специально вводится промежуточный повышающий к-т К к размеру прожиточного минимума и он должен быть большим или равным 1,2 (120%). В Приложении 2 «Коефіцієнт співвідношень мінімальної тарифної ставки робітника 1 розряду (місячної тарифної ставки) за видами робіт до встановленої Галузевою угодою мінімальної тарифної ставки робітника 1 розряду" для вида работ: «Будівельно-монтажні і ремонтно-будівельні роботи» равен 1,61. Назначение коэффициента К - обеспечить числовое значение минимальной тарифной ставки рабочего 1 разряда конкретного вида работ на уровне, не меньшем, чем размер минимальной заработной платы (3200 грн). Определяем его минимальное значение для строительно-монтажных работ: К = 3200 : ЗПмін : Кгалуз = 3200 : 1600 :1,61 = 1,2423; Проверяем, обеспечена ли минимальная зарплата при К=1,25: ЗПтар1р = 1600 х 1,25 х 1,61 = 3220 грн. Заметим, без к-та К=1,25 минимальная зарплата 1 разряда строительно-монтажных работ была бы равной 2576 грн. Конкретное значение этого коэффициента, очевидно, пронимается в колдоговоре. 3. Имеет ли право принимаемый на предприятии «Коллективный Договор» ссылаться на «Галузеву Угоду..» иного профсоюза? Да, имеет, потому что: - в самом Законе Украины «Про колективні договори і угоди» «не заборонено застосовувати положення галузевої (територіальної) угоди, спорідненої підприємству за характером виробництва, шляхом посилання на таку угоду в колективному договорі». - «Галузева угода… ЖКГ», которая так смутила автора поста, заключена именно нашим отраслевым министерством и подписана она нашим Министром. Автор поста упоминает также свежее Изменение к «Порядку расчета размера сметной зарплаты». Действительно, Изменение теперь, при определении минимальной зарплаты, напрямую ссылается на «розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб», что упростило расчет и позволило исключить из него целых три абзаца с расчетными формулами. Однако, «Порядок…» в своей расчетной формуле для параметра «Тарифная часть среднемесячной зарплаты» («ЗПтар», см. п.3), фактически, как и устаревшая «Галузева угода … 2009-2011» приравнивает «мінімальний гарантований розмір тарифної ставки (окладу) працівника, який виконує просту і некваліфіковану роботу, за повністю виконану місячну норму праці» к (до) … «прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Ибо именно так теперь трактуется параметр «ЗПмін». В "Порядке..." в формуле для ЗПтар нет ссылки на какой-либо повышающий коэффициент К. Минимальная зарплата в 3200 грн. так и осталась не обеспеченной расчетными формулами этого измененного документа. Вот уж действительно, ситуация, когда «простота хуже воровства». Теперь, очевидно, придется ждать Поправки к Изменению. Все описанные выше ссылки на обсуждаемые документы прошли, очевидно, мимо пристального внимания нашего автора поста. Впрочем, он ведь и сам сказал, что это был "поверхневий аналіз".

Иван: С.С.Б. У нас уже все пересчитывают и удачно проходят экспертизу, ну не совсем удачно конечно, но на 5200

В.Н.: Похоже идею Минздрава: лечить марихуаной первым подхватил Минрегион: http://www.minregion.gov.ua/press/news/minregion-pidnyav-riven-koshtorisnoyi-zarobitnoyi-plati-u-budivnitstvi/

Руссо: Рівне 5322, прийняла міська рада минулого тижня, на експертизу здали, чекаєм зауважень

АБорис: Мінімальна заробітна плата у 2017 році складає 19,34 грн за годину у погодинному розмірі с отпускными минимальный час 21,1 грн./час. для первого разряда. соответственно для 3,8 на сегодня 4568грн. А вот как доказать 5500? Почти все организации ведут упрощённый бухгалтерский учёт, да и зарплата оплачивается с прибыли согласно закона о зп. а это вообще ни о чём: виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва. может я с кем то сдельный ЦПД, с кем то ставку 3200, а куму брату свату мильйон. Жалко что кляузы в АМКУ дорогие Згідно зі статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців; адання окремим суб’єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.

Б. Н.: АБорис пишет: с отпускными минимальный час 21,1 грн./час. для первого разряда. соответственно для 3,8 на сегодня 4568грн. А вот как доказать 5500? В понятие "сметная зарплата", кроме отпускных входит и дополнительная зарплата. Ее можно учесть согласно дествующему "Порядку..." расчета сметной зарплаты или своему "Коллективному договору" (если такой есть). Так что, можно не уложиться и в 5500 грн.

С.С.Б: Не залежно від кількості постів про недосконалість "Порядку ..." ним доведеться керуватись найближчим часом. Отже обговорення в стилях «#зрада» чи «сам дурак» ні справі ні кошторисникам не допоможе. Тому знову спробую акцентувати увагу на піднятому мною питанні галузевих угод і колективних договорів. Чому? Бо саме в них містяться данні для розрахунку кошторисної заробітної плати. Якщо перевіряючий поставить під сумнів правомірність колективного договору чи сферу застосування галузевої угоди це автоматично перекреслить всі розрахунки і до дискусії про коефіцієнти справа просто не дійде. Хочемо чи не хочемо, а доведеться детальніше вивчати вже згаданий тут Закон України «Про колективні договори і угоди» і пов'язані з ним підзаконні акти. На мою думку: 1. На будівельному підприємстві має були діючий колективний договір. Він, як відомо, може тільки покращувати умови оплати праці в порівнянні з галузевою угодою. Якщо колдоговору немає, чинною вважається діюча галузева угода незалежно від того є в ній суперечності з чинним законодавством чи не має. 2. При виконанні договорів будівельного підряду сторонами договору можуть бути підприємства різної галузевої приналежності. В такому випадку замовник і підрядник можуть окремо обумовити згідно якої галузевої угоди буде виконуватись оплата праці будівельників. 3. При розрахунку рівня кошторисної заробітної плати при будівництві за кошти місцевих бюджетів невизначено за яким принципом відбирати "базових" підрядників, скільки їх повинно бути і як зібрані дані узагальнювати. Можливим рішенням може бути застосування кількох розрахунків за галузевим напрямком використання коштів. Тобто для ремонту житлових будинків порахувати по галузевій угоді для ЖКГ, а для ремонту доріг застосувати «Галузеву угоду між державним агентством автомобільних доріг України і профспілкою працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України»

Б. Н.: С.С.Б пишет: Не залежно від кількості постів про недосконалість "Порядку ..." ним доведеться керуватись найближчим часом. Иными словами, как сказал Иван Франко: «...На крик його й благання в них слово лиш одно: «Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно!» Речь здесь идет не о простой «недосконалості «Порядку...», а о допущенном в этом документе вопиющем несоответствии действующей «Галузевой Угоде Минрегиона... с профсоюзом ЖКХ». «Порядок...», по сравнению с данной «Галузевой Угодой...», да и с другими актуальными отраслевыми соглашениями, тупо занижает зарплату строительных рабочих. Автор поста либо не понимает этого, либо пытается здесь демонстрировать нашему Минрегиону свою неизменную поддержку (мол, «он, конечно, - сукин сын , но это – наш сукин сын!»). Если понимает, но все же поддерживает Минрегион, то переубеждать его, согласитесь, уже поздно. Если же не понимает, то попытаюсь еще раз объяснить, в чем здесь дело. Профсоюзу ЖКХ удалось в своей «Галузевой Угоде...» (см. п. 3.1.2) убедить правительство (документ подписан вице-премьером Г. Г. Зубко) в том, что минимальная тарифная ставка рабочего 1 разряда принимается в этой отрасли хозяйства в размере, не меньшем, чем 120% прожиточного минимума. Все возможные надбавки к зарплате (учитывающие разряд, вид работ, условия труда, отпускные) насчитываются от этой минимальной тарифной ставки рабочего 1 разряда, а не от прожиточного минимума. Кстати, профсоюз Агрокомплекса в своей «Галузевой Угоде...» добился от правительства не 120%, а только 115%. А вот авторы нашего «Порядка...» словно никогда и не слыхали об этих повышающих отраслевых процентах. В «Порядке...» в расчетной формуле определения тарифной части зарплаты исходным пунктом является голый прожиточный минимум на 1 января актуального года. Правда, все другие повышающие коэффициенты и проценты, определяющие зарплату дополнительную, учитываются из Галузевых угод добросовестно и аккуратно. Но ведь, если исходная тарифная ставка занижена нашим «Порядком..», например, на 20%, то и все надбавки к ней окажутся заниженными но этот же процент! К примеру, зарплата в 5400 грн, рассчитанная согласно «Галузевой Угоде», будет при тех же исходных данных, но рассчитанная согласно «Порядку...», равняться 4500 грн. Такая вот, извините, «недосконалість». В Отраслевых соглашениях, в отличие от "Порядка...", речь идет не о сметной зарплате, а лишь о минимальной гарантированной зарплате строительных рабочих. Но даже в них предусмотрены сегодня повышающие проценты (к примеру, "не меньше, чем 120%"), позволяющие, в итоге, обеспечивать запланированную в 2017 году минимальную зарплату в 3200 грн для своего рабочего 1 разряда. Поэтому объявленная в нашем "Порядке..." ориентация только на прожиточный минимум есть и анахронизм, и явное несоответствие исходному целевому назначению данного нормативного документа. Речь здесь должна идти не о минимальной зарплате, а о реальной зарплате строительного рынка. С этим «Порядком...» нельзя мириться. Это – не порядок, это - беспорядок, если не сказать жестче. Интересно, дойдет ли до нашего уважаемого автора поста это разъяснение?

С.С.Б: Б. Н. пишет: Автор поста либо не понимает ..., либо пытается здесь демонстрировать нашему Минрегиону свою неизменную поддержку Ага, ага. "Без меня, меня женили." Чудовий приклад, як можна звести професійну дискусію «на пси». Сам придумав, сам приклеїв ярлики. По суті обговорення. Б. Н. пишет: «Порядок...», по сравнению с данной «Галузевой Угодой...», да и с другими актуальными отраслевыми соглашениями, тупо занижает зарплату строительных рабочих. Хіба з цим хтось не погоджується? Як на мене, це очевидні речі. Та тільки Мінрегіон тут ні причому. Він виконує Закон України від 06.12.2016 № 1774 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». В перехідних положеннях якого чорним по білому написано: "3. Установити, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат." Тобто це не Мінрегіон, а вищий законодавчий орган, з подачі Кабміну, однією рукою дав 3200, а іншою тут же відібрав, законодавчо зменшивши всі розрахункові величини до 1600. Бо в 2-му абзаці того ж пункту Закону 1714 написано: «До внесення змін до законів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі 1600 гривень.» Щодо відповідності чи невідповідності між «Положенням…» і Галузевими угодами шановний колега видає бажане за дійсне. Тому що наше законодавство передбачає залежність колективних (галузевих) угод від законів, а не навпаки. І п.5 перехідних положень згаданого Закону 1714 тому підтвердження: "5. Установити, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина у колективних договорах та угодах усіх рівнів. Сторонам, які уклали колективні договори і угоди, у тримісячний строк привести їх норми у відповідність із цим Законом згідно із законодавством. До внесення змін до колективних договорів і угод усіх рівнів щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб." Держава, як сторона Галузевоі угоди (в особі Мінрегіону) прямо зацікавлена в найменшій заробітній платі. Тому в існуючій ситуації апелювати потрібно не стільки до держави (Мінрегіону), а в першу чергу до професійних спілок. Саме вони, згідно законодавства є стороною соціального діалогу при заключенні галузевої угоди та колективних договорів. Вони мають відстоювати інтереси працівників перед державою і роботодавцями. В будівельній галузі про такі профспілки, на жаль, нічого не чути. Але, знову ж, хоч і неприємно визнавати, це вина тих, хто в галузі працює - нас з вами, а не міністерства. І ще один, на мою думку, важливий момент. Сама поява «Порядку…» це крок вперед. Так, «Порядок…» недосконалий. А що ви хотіли від алгоритму, який придумано багато років тому і для вузького кола користувачів? Але тепер, над цими недосконалостями, ми працюємо спільно. Ця дискусія, цьому підтвердження. Крім того, «Порядок…» це реальний крок до децентралізації у визначенні вартості будівництв. До такої свободи і відповідальності більшість регіонів (нас з вами) виявились не готовими. Ну і що, що в січні можна було цілком законно встановити 5100-5300 на місцевому рівні, адже ще в грудні був діючий Закон і заюстований «Порядок…». Ну і що, що в регіонах з 1-го січня зупинилось проектування і будівництво. На словах всі «ЗА», але коли дійшло до діла, то більшість замовників: «Ви що, це ж відповідальність!». На пальцях можна перерахувати області, міста і держпідприємства, які самостійно, до квітня, порахували і встановили для себе зарплату. Решта сиділи і чекали, що напише Мінрегіон. Повертаючись до шляхів "спасіння потопаючих". «Порядок…» покладає відповідальність за визначення розміру заробітної плати на Замовника, який повинен керуватись Галузевими та Територіальними угодами. Згідно ст.8 Закону України «Про колективні договори і угоди»: «Угоди на територіальному рівні регулюють норми соціального захисту найманих працівників підприємств, включають вищі порівняно з генеральною угодою соціальні гарантії, компенсації, пільги» Як не дивно, але щодо заробітної плати в будівництві інтереси працівників і роботодавців співпадають. А це дві з трьох сторін територіальної угоди. Значить можна очікувати, що в територіальних угодах в галузі будівництва мінімальна тарифна ставка буде не 120, а 250 відсотків від прожиткового рівня. Потрібно оперативно такі Угоди підписати. І згідно ст.5 Закону України «Про колективні договори і угоди» місцеві УКБ будуть зобов’язані їх виконувати. Цей шлях може стати швидшим і реальнішим ніж внесення змін до заполітизованого "Порядку...". На завершення… Я також переконаний, що "С этим «Порядком...» нельзя мириться". Тільки моя причина не в коефіцієнтах. Б. Н. пишет: объявленная в нашем "Порядке..." ориентация только на прожиточный минимум есть и анахронизм, и явное несоответствие исходному целевому назначению данного нормативного документа. Речь здесь должна идти не о минимальной зарплате, а о реальной зарплате строительного рынка. Я категорично проти цієї тези. Не її змісту, а самого її існування. Вона суперечить ринковим принципам ціноутворення взагалі і в українському будівництві конкретно. Для Замовника потрібна мінімальна ціна і максимальна якість продукції. Трудові взаємовідносини Виконавця з працівниками знаходяться поза компетенцією Замовника. Тому сам «Порядок…» є архаїзмом. Він має зникнути після модернізації архаїчного «Порядку визначення вартості будівництва».

forsu: РОЗРАХУНОК КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ для будівельно-монтажних та ремонтно-будівельних робіт для середнього розряду 3,8 у будівництві Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 визначається за формулою: ЗПкоштор = ЗПтар + ЗПдодатк. Тарифна частина середньомісячної заробітної плати (ЗПтар) визначається за формулою: ЗПтар = ЗПмін • Кгалуз • Ксер.розр; де ЗПмін – середній прожитковий мінімум для працездатних осіб. Станом на 06.04.2017 р. складає 1 600,00 грн. Мінімальну тарифну ставку (оклад) за просту некваліфіковану працю у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, а мінімальну тарифну ставку робітника І розряду в розмірі не менше 120 відсотків розміру прожиткового мінімуму, згідно пункту 3.1.2 до Галузевої угоди між Мінрегіоном та профспілкою працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України (Галузева угода): 1 600,00 • 1,2 = 1 920,00 грн. Кгалуз – галузевий коефіцієнт, який враховує співвідношення місячної тарифної ставки робітників першого розряду до мінімального гарантованого розміру тарифної ставки працівників, які виконують просту і некваліфіковану роботу, згідно додатка № 2 до Галузевої угоди. Для будівельно-монтажних і ремонтно-будівельних роботі коефіцієнт становить 1,61; Ксер.розр – коефіцієнт середнього розряду – це коефіцієнт переходу від першого розряду до середнього розряду 3,8 у будівництві. Згідно з додатком А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 становить 1,308. Всього тарифна частина середньомісячної заробітної плати складає: ЗПтар = 1 920 • 1,61 • 1,308 = 4 043,29 (грн.). Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та інші заохочувальні та компенсаційні виплати визначаються за формулаю: ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПвідпуст + ЗПі; де ЗПшк – доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці: відсутня; ЗПмайст – надбавка за високу професійну майстерність визначаються за формулаю: ЗПмайст = ЗПтар • Кмайст • Vмайст; де Кмайст – коефіцієнт, що враховує середній розмір диференційованої надбавки до тарифної ставоки робітників розряду 3,8 згідно з відповідною Галузевою угодою становить 0,152. Диференційовані надбавки до тарифних ставок робітників за високу професійну майстерність складають для: ІІІ розряду – 12 відсотків; ІV розряду – 16 відсотків; V розряду – 20 відсотків; VI і вищих розрядів – 24 відсотки. Vмайст – питома вага робітників, які одержують надбавки за високу професійну майстерність становить 0,75. ЗПмайст = 4 043,29 • 0,152 • 0,75 = 460,94 (грн.); ЗПважл.р – надбавка за виконання особливо важливої роботи: відсутня; ЗПвис.дос – надбавка за високі досягнення у праці визначаються за формулаю: ЗПвис.дос = ЗПтар • К вис.дос • V вис.дос; де Квис.дос – коефіцієнт, що враховує середній розмір надбавки згідно з відповідною Галузевою угодою становить 0,25. Vвис.дос – питома вага робітників, які одержують надбавки за високі досягнення у праці становить 0,65. ЗПвис.дос = 4 043,29 • 0,25 • 0,65 = 657,03 (грн.); ЗПвідпуст – кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток визначається за формулою: ЗПвідпуст = (ЗПтар + ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПі) • Квідпуст; де Квідпуст – коефіцієнт, що враховує середній рівень основних і додаткових відпусток (порівняно з місячною заробітною платою) становить: Квідпуст = 24 / (364-11) = 0,068; де 24 – кількість днів відпустки, 364 – кількість діб у 2017 році, 11 – кількість святкових діб у 2017 році. ЗПвідпуст = (4 043,29 + 460,94 + 657,03) • 0,068 = 350,97 (грн.); ЗПі – інші надбавки та доплати: відсутні. Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та інші заохочувальні та компенсаційні виплати складає: ЗПдодатк = 460,94 + 657,03 + 350,97 = 1 468,94 (грн.). Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 складає: ЗПкоштор = 4 043,29 + 1 468,94 = 5 512,23 (грн.). Виходячи із розрахунку розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 приймаємо – 5 500,00 грн.

Вит: forsu пишет: РОЗРАХУНОК КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ для будівельно-монтажних та ремонтно-будівельних робіт для середнього розряду 3,8 у будівництві Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 визначається за формулою: ЗПкоштор = ЗПтар + ЗПдодатк. Тарифна частина середньомісячної заробітної плати (ЗПтар) визначається за формулою: ЗПтар = ЗПмін • Кгалуз • Ксер.розр; де ЗПмін – середній прожитковий мінімум для працездатних осіб. Станом на 06.04.2017 р. складає 1 600,00 грн. Мінімальну тарифну ставку (оклад) за просту некваліфіковану працю у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, а мінімальну тарифну ставку робітника І розряду в розмірі не менше 120 відсотків розміру прожиткового мінімуму, згідно пункту 3.1.2 до Галузевої угоди між Мінрегіоном та профспілкою працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України (Галузева угода): 1 600,00 • 1,2 = 1 920,00 грн. Кгалуз – галузевий коефіцієнт, який враховує співвідношення місячної тарифної ставки робітників першого розряду до мінімального гарантованого розміру тарифної ставки працівників, які виконують просту і некваліфіковану роботу, згідно додатка № 2 до Галузевої угоди. Для будівельно-монтажних і ремонтно-будівельних роботі коефіцієнт становить 1,61; Ксер.розр – коефіцієнт середнього розряду – це коефіцієнт переходу від першого розряду до середнього розряду 3,8 у будівництві. Згідно з додатком А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 становить 1,308. Всього тарифна частина середньомісячної заробітної плати складає: ЗПтар = 1 920 • 1,61 • 1,308 = 4 043,29 (грн.). Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та інші заохочувальні та компенсаційні виплати визначаються за формулаю: ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПвідпуст + ЗПі; де ЗПшк – доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці: відсутня; ЗПмайст – надбавка за високу професійну майстерність визначаються за формулаю: ЗПмайст = ЗПтар • Кмайст • Vмайст; де Кмайст – коефіцієнт, що враховує середній розмір диференційованої надбавки до тарифної ставоки робітників розряду 3,8 згідно з відповідною Галузевою угодою становить 0,152. Диференційовані надбавки до тарифних ставок робітників за високу професійну майстерність складають для: ІІІ розряду – 12 відсотків; ІV розряду – 16 відсотків; V розряду – 20 відсотків; VI і вищих розрядів – 24 відсотки. Vмайст – питома вага робітників, які одержують надбавки за високу професійну майстерність становить 0,75. ЗПмайст = 4 043,29 • 0,152 • 0,75 = 460,94 (грн.); ЗПважл.р – надбавка за виконання особливо важливої роботи: відсутня; ЗПвис.дос – надбавка за високі досягнення у праці визначаються за формулаю: ЗПвис.дос = ЗПтар • К вис.дос • V вис.дос; де Квис.дос – коефіцієнт, що враховує середній розмір надбавки згідно з відповідною Галузевою угодою становить 0,25. Vвис.дос – питома вага робітників, які одержують надбавки за високі досягнення у праці становить 0,65. ЗПвис.дос = 4 043,29 • 0,25 • 0,65 = 657,03 (грн.); ЗПвідпуст – кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток визначається за формулою: ЗПвідпуст = (ЗПтар + ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПі) • Квідпуст; де Квідпуст – коефіцієнт, що враховує середній рівень основних і додаткових відпусток (порівняно з місячною заробітною платою) становить: Квідпуст = 24 / (364-11) = 0,068; де 24 – кількість днів відпустки, 364 – кількість діб у 2017 році, 11 – кількість святкових діб у 2017 році. ЗПвідпуст = (4 043,29 + 460,94 + 657,03) • 0,068 = 350,97 (грн.); ЗПі – інші надбавки та доплати: відсутні. Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та інші заохочувальні та компенсаційні виплати складає: ЗПдодатк = 460,94 + 657,03 + 350,97 = 1 468,94 (грн.). Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 складає: ЗПкоштор = 4 043,29 + 1 468,94 = 5 512,23 (грн.). Виходячи із розрахунку розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 приймаємо – 5 500,00 грн. расчет годится для ЖКХ, а для строителей считаем по ГУ №63 від 23.12.2008 з Профспілкою працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України на 2009-2011р.

Б. Н.: Вит пишет: расчет годится для ЖКХ, а для строителей считаем по ГУ №63 від 23.12.2008 з Профспілкою працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України на 2009-2011р. Ой, не кажіть, куме, не кажіть. "Отраслевое соглашение по ЖКХ" вполне применимо сегодня, так как: 1. Содержит упоминание о "строительно-монтажных и строительно-ремонтных работах", т. е. таких работах, которые выполняются строительными рабочими. 2. Отображает текущее состояние законодательных актов, так как заключено на период 2017 -2018 годы. 3. Подписана самим вице-премьером, Министром Минрегиона господином Г. Г. Зубко. 4. В самом Законе Украины «Про колективні договори і угоди» «не заборонено застосовувати положення галузевої (територіальної) угоди, спорідненої підприємству за характером виробництва, шляхом посилання на таку угоду в колективному договорі». Остается лишь оперативно принять на общем профсоюзном собрании фирмы "Коллективный договор", опирающийся на данное "Отраслевое соглашение". Этот Ваш "Коллективный договор" будет иметь больший приоритет, чем любая Галузева Угода, в том числе и "ГУ №63 від 23.12.2008" и даже "ГУ с ЖКГ на 2017 - 2018 годы".

Б. Н.: Б. Н. пишет: Интересно, дойдет ли до нашего уважаемого автора поста это разъяснение? С.С.Б пишет: Та тільки Мінрегіон тут ні причому. Він виконує Закон України від 06.12.2016 № 1774 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». Не дошло. А жаль. Так много слов в последнем посте автора и все ради того, чтобы обосновать, что: "Та тільки Мінрегіон тут ні причому. Він виконує Закон України від 06.12.2016 № 1774 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». Минрегион - "причому". Повторю то, о чем писал ранее, но назову относящиеся к определению зарплаты в текущем году нормативные документы в порядке их приоритета и попробую обосновать эту приоритетность: 1. Закон Украины о бюджете 2017 г. 2. Закон України від 06.12.2016 № 1774 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». 3. Галузева Угода... ЖКГ на 2017 - 2018 г. 4. Порядок расчета размера сметной заработной платы, с изменениями и дополнениями согласно Приказу от 20.02.2017 № 33. 1. Закон о бюджете устанавливает на 2017 год минимальную зарплату в размере 3200 грн., что равносильно почасовой ставке в 19,34 грн. в режиме полной занятости. Никаких правок относительно текста этого Закона на сегодня нет. 2. Закон №1774 не отрицает установленный Законом о бюджете размер минимальной зарплаты в 3200 грн. Он лишь предписывает, что «… мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат." «До внесення змін до законів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі 1600 гривень.» Речь здесь просто идет о том, что при расчетах заработной платы следует отталкиваться не от числа 3200 (минимальной зарплаты на 2017 год), а от числа 1600 (от прожиточного минимума работающих). Все применяемые в сегодняшних расчетах зарплаты повышающие коэффициенты и проценты должны относиться не к числу 3200, а к числу 1600 – вот в чем, собственно, суть закона №1774. 3. Галузева Угода… ЖКХ не противоречит ни закону № 1774, ни Закону о бюджете. Здесь профсоюз ЖКХ нашел простой способ согласовать оба этих закона – введено понятие «Минимальный оклад (ставка) работника 1 разряда для отрасли хозяйства». И эта минимальная отраслевая ставка рабочего 1 разряда опирается в данной ГУ именно на минимальный прожиточный уровень (1600 грн.), увеличиваемый для данной отрасли при расчете зарплаты не меньше, чем на 120%. А далее для расчета ставки 1 разряда рабочего определенного вида работ к этой минимальной отраслевой ставке рабочего 1 разряда применяется соответствующий этому виду работ отраслевой коэффициент. Для работ строительных (строительно-монтажных и строительно-ремонтных) он равен здесь 1,61. Упомянутый в «Отраслевом соглашении» повышающий процент к прожиточному минимуму может назначаться и большим, чем 120%. Здесь критерием увеличения этого процента должно быть, очевидно, приближение расчетной минимальной тарифной ставки рабочего 1 разряда определенного вида работ к уровню, заявленному в Законе о бюджете 2017 г. 4. Наш недавно (20.02.2017) измененный и дополненный «Порядок…» свято ориентируется на закон №1774 и на … свое Отраслевое соглашение 2009 – 2011, которое тупо принимает минимальную отраслевую ставку рабочего 1 разряда равной прожиточному минимуму. Более того, в этом «Порядке..» даже игнорируется учет запланированных в 2017 году повышений минимального прожиточного уровня в течение года (в расчет жестко принимается минимальный прожиточный уровень на 1 января актуального года). И никаго тебе «повышающего процента», благословленного ранее самим же Министром нашего Минрегиона в Отраслевом соглашении ЖКХ! Чиновники Минрегиона рангом ниже Министра не осмелились учесть в "Порядке..." новое понятие "«Минимальный оклад (ставка) работника 1 разряда для отрасли хозяйства». Отрасль ЖКХ находится в ведении Минрегиона по самому названия этого Министерства. Поэтому рассматриваемый измененный и дополненный "Порядок.." никак не должен противоречить Отраслевому соглашению ЖКХ. А он, в неуклюжей попытке соблюсти Закон №1774, противоречит и своей ГУ ЖКХ и самому Закону Украины о бюджете 2017. Как можно автору поста, зная все это, заявлять «Та тільки Мінрегіон тут ні причому. Він виконує Закон України від 06.12.2016 № 1774 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»?

Вит: повторюсь, для строителей пока считаем по ГУ №63 від 23.12.2008 з Профспілкою працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України на 2009-2011р., я специально звонил и узнавал в минрегион по тел. 0442840575. Скоро выйдет новая галузева угода.

Б. Н.: Вит пишет: Скоро выйдет новая галузева угода. Значит, чиновники Минрегиона будут вынуждены сочинить очередное "Изменение и дополнение к Порядку расчета размера сметной заработной платы". У них для этого появится полное римское право.

Профи: Вит пишет: , Я с Вами солидарен, я тоже звонил и сказали что для строителей действует ГУ 2009-2011 гг. А всем кто сегодня хочет "заработать" в 2 раза больше - завтра отдаст при проверке КРУ больше, или ...

ГП АВК:

ЕленаПрудник: Здравствуйте! Как, по-вашему, нужно понимать вот этот абзац письма Минрегиона "Относительно сметной зарплаты при определении стоимости строительства": "При складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) підрядник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати (пункти 1 та 2 розділу ІІІ Порядку) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об'єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів." Можно ли понимать так, что в формуле расчета тарифной части сметной зарплаты в качестве минимальной зарплаты (при расчете уровня сметной зарплаты для договорной цены конкретного подрядчика) можно брать не прожиточный минимум, установленный для трудоспособных лиц по состоянию на 1 января календарного года (в соответствии с внесенными изменениями в Порядок расчета размера сметной зарплаты, приказ Минрегиона №33 от 20.02.2017г.), а хотя бы минимальную зарплату 3200? Тогда получаем тарифную часть сметной зарплаты с учетом Отраслевого соглашения строителей 3200*1,28*1,308=5357 грн?

Б. Н.: ЕленаПрудник пишет: а хотя бы минимальную зарплату 3200? Тогда получаем тарифную часть сметной зарплаты с учетом Отраслевого соглашения строителей 3200*1,28*1,308=5357 грн? Если следовать актуальной редакции "Порядка...", то тарифная часть зарплаты разряда 3,8 с учетом "Отраслевого соглашения...", действующего в строительной отрасли, определяется так: 1600*1,28*1,308=2679 грн. Но, если в строительной фирме ее "Коллективный договор..." составлен на основе действующего сегодня "Отраслевого соглашения... с ЖКХ", то тарифная часть зарплаты разряда 3,8 будет не меньше, чем: 1684*1,2*1,61*1,308=4255,56 грн. Здесь: - 1684 - прожиточный минимум работоспособных лиц с 1 мая 2017 г; - 1,2 - наименьшее из допустимых соотношение минимальной зарплаты рабочих 1 разряда с прожиточным минимумом; - 1,61 - отношение зарплаты рабочих 1 разряда, выполняющих строительно-монтажные или строительно-ремонтные работы, к минимальной зарплате рабочих 1 разряда.

hot3000: Тарифна частина середньомісячної заробітної плати (ЗПтар) визначається за такою формулою: ЗПтар = ЗПмін х Кгалуз х Ксер.роз, де ЗПмін - розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року;

ГП АВК: Что нас ждет: В Украине собираются изменить методику расчета минимальной зарплаты. Законопроект №6731, призванный изменить КЗоТ, закон «Об оплате труда», Верховная Рада рассмотрит сразу после парламентских каникул в сентябре. Впрочем, вряд ли изменение методики начисления минимальной зарплаты поможет повысить реальные доходы работников, считают эксперты. Законопроектом предлагается установить дифференциацию в оплате неквалифицированного и квалифицированного труда путем определения, что минимальная заработная плата является оплатой за неквалифицированный труд, пишет UBR.ua. Также проект предусматривает обеспечение квалификационной дифференциации в оплате труда: в частности, не учитывать при ее начислении — доплаты, надбавки, выплаты, не связанные с выполнением работником месячной (часовой) нормы труда и предоставлением права сторонам социального диалога определять конкретный перечень таких выплат в коллективных договорах и соглашениях. Кроме того, предложено повышать минимальную заработную плату в течение года с учетом фактического уровня инфляции, а также установить минимальный должностной оклад квалифицированного работника не ниже определенного законодательством размера прожиточного минимума для трудоспособных лиц на дату расчета. Эти меры, по мнению автора законопроекта, помогут избежать уравниловки, которая возникла после поднятия минималки до 3200 грн. Как известно, с 1 января 2017 года был изменен способ определения минимальной зарплаты (законом №1774 от 6 декабря 2016 года). В частности, установлено, что в состав минимальной зарплаты включаются все доплаты и надбавки, кроме тех, что касаются вредных условий труда и повышенного риска для здоровья, переработки, а также премий к праздникам. При этом минимальный должностной оклад (тарифная ставка) определен на уровне не ниже, чем прожиточный минимум для трудоспособных лиц на начало календарного года. Зато сам размер и минимальной зарплаты (3200 грн) и прожиточного минимума (1600 грн), которые применяются с 1 января 2017 года, были определены в законе о госбюджете на текущий год. Изменение структуры минимальной зарплаты с 1 января 2017 года вкупе с возможностью включать в ее состав доплаты и надбавки привело к дискриминации квалифицированных работников и в условиях ограниченного фонда оплаты труда (особенно в бюджетной сфере) — к уравниловке. После повышения минимальной зарплаты до 3200 гривен тарифные оклады специалистов сравнялись с окладами неквалифицированного персонала. Если педагогам подняли оклады на два тарифных разряда, то медикам и другим спецам из бюджетной сферы (юристам, экономистам), которые пока не заработали стаж, правительство рекомендовало компенсировать зарплату премиями. Но в условиях ограниченности бюджета это можно сделать далеко не везде. — Получается, что повышение зарплаты неквалифицированным работникам производится за счет всех остальных. Так как денег для пропорционального увеличения зарплат нет. Вот и выходит, что труд врачей оплачивается наравне с техническим персоналом без высшего медицинского образования. Эту проблему можно решить только увеличением финансирования бюджетной сферы», — рассказал исполнительный директор «Экономического дискуссионного клуба» Олег Пендзин. Несмотря на очевидное наличие проблем, эксперты сомневаются в возможности решить их только путем регулирования понятия минимальной зарплаты. По словам завотделом исследований уровня жизни НИИ труда и занятости населения Минсоцполитики и НАНУ Валентины Латик, минимальную зарплату и так платят всем малоквалифицированным работникам, для этого не надо отдельной строки в законе. Другое дело, что большинство квалифицированных сотрудников получают на бумаге «минималку», включая директоров предприятий. Но эта проблема не имеет отношения к размеру минимальной зарплаты. — Третий разряд оплаты труда — это уже считается квалификация. Любой разряд — это уже квалификация. Если же исходить из определения неквалифицированный труд, то тогда под это определение будут попадать, наверное, только уборщицы, — отметила Валентина Латик. Исполнительный директор Международного фонда Блейзера Олег Устенко говорит, что такого определения, как неквалифицированный труд, нигде нет. — Это противоречит определению труда как такового. Тут же возникнут вопросы морально-этического характера. Любая работа требует определенных навыков и умений. Например, уметь бить молотом по сваям, иметь соответствующую силу и т. п, — заметил он. По словам эксперта, как только в законе появится определение «неквалифицированный труд», ему тут же придется давать определение. — Раз нет четкой формулировки, то потом будет стоить большого труда доказать налоговикам и инспекторам по труду, какой труд относится к квалифицированному, а какой нет. Любой закон должен максимально исключать двоякую трактовку его норм проверяющими, — отметил Олег Пендзин. Кроме того, основные нормы, влияющие на размер минзарплаты, записаны в законе о госбюджете. Следовательно, все подобные изменения должны найти свое отражение в главном финансовом документе страны. — Я не верю, что это можно будет сделать без согласования с Минфином и нашими международными кредиторами. Ведь придется увеличить расходную и доходную части, что тут же станет предметом обсуждения с МВФ, — считает Олег Пендзин. Поэтому, по мнению экспертов, в сентябре законопроект не наберет нужного количества голосов. Такие инициативы без согласования с исполнительной властью не пройдут. Во-первых, государство не готово брать на себя дополнительные траты. Сейчас главная задача — борьба с дефицитом госбюджета, а потому раздувание расходов как минимум выглядит нелогично. Во-вторых, экономика показывает крайне низке темпы роста, а потому просто не сможет сгенерировать дополнительные ресурсы для такого повышения. — Индексировать зарплаты на уровень инфляции в бюджетном секторе государство и так должно по действующему законодательству, — говорит Олег Устенко. Валентина Латик считает, что повышение «минималки» — правильный шаг, но его надо было делать одновременно с сокращением размера ЕСВ. Тогда фонд оплаты труда не сократился бы. По ее словам, конечно, тарифная сетка должна начинаться с минимальной зарплаты. Но в бюджете нет для этого денег, вот и получается, что у квалифицированных сотрудников зарплаты начинаются с 1600 грн, а не с 3200 грн. Если бы зарплаты на самом деле выросли в госсекторе, то и частный бизнес начад бы подтягивать свои оклады (хотя бы официальные). — Минимальные зарплаты подняли на 80%, а ВВП в этом году по самым оптимистичным данным МЭРТ, будет всего 2,5%. А осовременивание пенсий уже создаст дополнительную нагрузку на бюджет, — полагает Олег Пендзин. Это значит, что товаров больше не станет. А значит, дополнительные средства пойдут на рынок товаров, что автоматически ускорит рост цен и весь эффект от повышения зарплат будет нивелирован. Тем более что регулирование цен на социально значимые товары отменено. — Кабмин уже поднял прогноз инфляции на этот год с 8% до 11,2%, считая, что главным драйвером во втором полугодии будет рост цен именно на потребительские товары и немного на услуги ЖКХ. Будут расти валютные риски, что дополнительно скажется на росте цен (при импорте товаров). Так что такой документ нужен, но его принятие маловероятно, — размывшляет Олег Пендзин. Если не будет расти экономика, то и минималка будет постоянно запаздывать, а граждане ничего от этого не выиграют. И разделение на квалифицированный и неквалифицированный труд тут уже не поможет, считают эксперты.

В.Н.: ГП АВК пишет: Если не будет расти экономика, то и минималка будет постоянно запаздывать, а граждане ничего от этого не выиграют. И разделение на квалифицированный и неквалифицированный труд тут уже не поможет, считают эксперты. !!!ДА НЕ БУДЕТ ОНА РАСТИ!!! !!!Экономика на пустыре не растет!!!! и никогда расти не будет!!! УБЕДИТЕЛЬНАЯ ПРОСЬБА К МОДЕРАТОРАМ::: посылать всех экспертов туда, откуда еще никто не возвращался..

Дегні: Я екзпердом побуду- мона? А нізя лі не лізти з державним нормірованієм тіпа мінімалки в економіку? Все-одно ФАКТИЧНО воно вдіношення до нормативного не має...

В.Н.: Мінрегіон і Профспілка підписали зміни до галузевої угоди щодо підвищення заробітної плати працівників у галузі будівництва — Парцхаладзе 10.08.2017 10 серпня 2017 року Міністерство регіонального розвитку будівництва та ЖКГ України та Профспілка працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України підписали зміни до чинної галузевої угоди у будівництві щодо підвищення тарифної частини заробітної плати працівників галузі. Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Лев Парцхаладзе на своїй офіційній сторінці у Facebook. «Сьогодні у Мінрегіоні на виконання Плану заходів щодо реалізації Генеральної угоди про регулювання соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні підписали важливі зміни до галузевої угоди в будівництві. Вони стосуються підвищення тарифної частини заробітної плати працівників у сфері будівництва. Вважаю, що саме зараз той час, коли треба таким чином підтримати галузь. Вдячний нашим колегам із Профспілки, розраховуємо на плідну подальшу співпрацю!» – сказав він. Так, з 1 вересня 2017 року при розрахунку тарифної частини до прожиткового мінімуму буде додатково застосований коефіцієнт 1,35, а з 1 грудня 2017 року розмір цього коефіцієнту становитиме 1,6. Такі заходи дозволять підприємствам збільшити рівень заробітної плати працівників будівельної галузі та підвищити престиж будівельних професій. Зі сторони Мінрегіону зміни до галузевої угоди підписав заступник Міністра Лев Парцхаладзе, а зі сторони Профспілки працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України — голова Профспілки Василь Андрєєв. http://www.minregion.gov.ua/press/news/minregion-i-profspilka-pidpisali-zmini-do-galuzevoyi-ugodi-shhodo-pidvishhennya-zarobitnoyi-plati-pratsivnikiv-u-galuzi-budivnitstva-partshaladze/

Б. Н.: В.Н. пишет: з 1 вересня 2017 року при розрахунку тарифної частини до прожиткового мінімуму буде додатково застосований коефіцієнт 1,35, а з 1 грудня 2017 року розмір цього коефіцієнту становитиме 1,6. Поправлю движок Форума - пишет это не В. Н., а заступник Миністра. О настоятельной необходимости ввода такого коэффициента на данном Форуме речь шла еще почти полгода назад. То ли наш заступник осмелел, то ли работодатели строительной отрасли подобрели, то ли профсоюзный босс испугался за свое кресло - так или иначе, в строительстве относительно расчета зарплаты свершилось то, чего строители-коммунальники и строители-аграрии добились еще в начале года. В АВК-5 в экране расчета зарплаты давно зарезервирован параметр под данный повышающий коэффициент к прожиточному минимуму. Чтобы учесть это нововведение минрегиона разработчикам АВК не придется специально создавать новую версию ПК АВК-5. Просто с сентября с. г. этот параметр уже можно будет задавать равным не 1,0, а 1,35.

natalik: А підкажіть де саме виставляється цей параметр?

Сергей.К: в расчете зарплаты Кмін=1 сейчас, будет 1,35 или с декабря 1,6

natalik: и чого я не бачу його?

Сергей.К: natalik а Вы расчет ЗП сделали? делается через классификатор исполнителей. добавляется исполнитель и к нему уже расчет делается. вот там и есть этот параметр Кмін=1

В.Н.: В Украине снизилась средняя зарплата http://korrespondent.net/business/economics/3891047-v-ukrayne-snyzylas-sredniaia-zarplata и тем не менее читаем: Как отмечается, самый высокий уровень зарплат зарегистрирован в Киеве, где средняя зарплата составила 11 073 гривен в месяц. Понятно, что не в строительстве. Только на этой кухне строительство по чем??? 30% от средней ЗП по Киеву?? Иными словами - уровень ЖЕК-овского дворника или забулдыги-сторожа??? Слава Гетьману-шизофренику!!! Навіки Слава!!

Еленка: Добрий день. Наше управління капітального будівництва розробило різний рівень заробітної плати для автодоріг та інших видів будівництва - 6000 та 7000 відповідно. Правомірно таке розділення? Як на мене це безглузде рішення, але як бути? як пояснити, що розмежування заробітної плати в такому ракурсі недоцільне та невірне...адже будівництво доріг це тяжка праця прирівняна до шкідливих умов праці.

В.Н.: Еленка пишет: Як на мене це безглузде рішення, але як бути? як пояснити, що розмежування заробітної плати в такому ракурсі недоцільне та невірне...адже будівництво доріг це тяжка праця прирівняна до шкідливих умов праці. Зависимость оплаты труда от расчетной зарплаты, рассчитанной по сомнительным нормативам есть в высшей степени МАРАЗМ!!! Минимальная ЗП любого специалиста должна зависеть от отдачи минимального набора килокалорий потребляемых продуктов питания, купленных по минимальной цене, сложившейся в регионе. Т.е. , если по норме грузчик, зарабатывая в день 100грн, может себе на эти деньги позволить 10г мяса (90 грн уйдет на коммуналку или краску на ремонт в детском саду), то выделенных ккал 10г мяса будет вполне достаточно, чтобы только доехать на работу. На выполнение производственного задания -резервов нет. Может поэтому и вменили однажды Заказчикам объектов Государственной собственности компенсировать "витрати на поховання" в составе ОПР, ибо "ховати" набагато дешевше во всех отношениях (ЕСВ и т.п.), ніж платити зарплатню на забеспечення самого низького в світі життя, точніше -гостьового проживання?.......................



полная версия страницы