Форум » » Вопросы и предложения разработчикам (часть 23) » Ответить

Вопросы и предложения разработчикам (часть 23)

Mon@x: Тема отслеживается разработчиками. Не все предложения будут приняты к реализации, но будут восприняты с благодарностью и рассмотрены. Часть 1 Часть 2 Часть 3 Часть 4 Часть 5 Часть 6 Часть 7 Часть 8 Часть 9 Часть 10 Часть 11 Часть 12 Часть 13 Часть 14 Часть 15 Часть 16 Часть 17 Часть 18 Часть 19 Часть 20 Часть 21 Часть 22

Ответов - 300, стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 All

Сергей.К: думаю, если разработчики посчитают необходимым убрать эти данные и на этом бланке, они это сделают в следующей редакции. а сейчас руками в ворде или екселе. а возможно это ошибка и благодаря Вам она будет исправлена

Дегні: Було б дуже приємно якби в наступній версії ознака"не друкувати дату фіксації цін" прибирала цю дату з УСІХ відомостей ресурсів - зведеного кошторису, об'єктного, локального і підсумкових.

ЗЛБ: Дегні пишет: Було б дуже приємно якби в наступній версії ознака"не друкувати дату фіксації цін" прибирала цю дату з УСІХ відомостей ресурсів - зведеного кошторису, об'єктного, локального і підсумкових. Сделано в 3.3.0


ЗЛБ: Дегні пишет: ак. Але аркуш називається так, як він був названий ЗА ЗАМОВЧАННЯМ. А я говорю про те, що коли ми у вікні Ф214-0 переходимо у вікно Ф173-0 і змінюємо шифр документу на зручний нам, то НА АРКУШ документу екселя ВСЕ-ОДНО йде СТАРА НАЗВА. А хочеться щоб йшла нова - тоді було б зручно орієнтуватися в документі. Сделано в 3.3.0

mivan: Чи можливо протокол узгодження цін на матеріальні ресурси доповнити такими графами 1) Кількість 2) Сума з ПДВ по позиціях(кількість х ціна за одиницю)

Б. Н.: mivan пишет: Чи можливо протокол узгодження цін на матеріальні ресурси доповнити такими графами 1) Кількість Цены ресурсов, действительно, могут быть зафиксированы и соблюдены во взаиморасчетах. А вот общее количество каждого ресурса, уложенного в дело, может, в итоге, отличаться от проектного количества, зафиксированного в Протоколе. Это - нормальная производственная ситуация. Но это - нарушение Протокола предлагаемой формы, это - повод для никому ненужных разногласий и споров. Если цены ресурсов согласованы стандартным Протоколом и если Договорная цена принята "твердая", то этого вполне достаточно. А ориентировочное количество каждого требуемого для стройки ресурса (материала) приводится в АВК-5 в документе "Итоговая ведомость ресурсов". Этот документ выпускается даже с модификациями - ресурсы поставки подрядчика и ресурсы поставки заказчика. Так что, данное предложение пользователя не принимается. P.S. Однако, если обсуждаемый документ назвать иначе, а именно: "Протокол узгодження цін та нормативних витрат матеріальних ресурсів" и если дать к нему Примечание: "Фактичні витрати ресурсів можуть відрізнятись від нормативних - згідно "Звітів за формою М29", то такой документ пользователь мог бы сконструировать самостоятельно, используя предложенную в редакции 3.2.2 возможность "Розробка документів Користувача", представленную в разделе "Інші функції" последним пунктом меню. Это можно сделать на основе документа "Итоговая Ведомость Ресурсов" (убрать здесь лишние графы и ввести графу "Вартість з ПДВ") и затем постоянно использовать этот шаблон для различных строек. Для освоения навыков самостоятельной разработки выходных документов пользователя полезно ознакомиться с видеороликом на эту тему, созданным нашим пользователем В. Н. и представленным на Форуме в специальной теме.

В.Н.: mivan пишет: Чи можливо протокол узгодження цін на матеріальні ресурси доповнити такими графами 1) Кількість 2) Сума з ПДВ по позиціях(кількість х ціна за одиницю) Ціна = фундаментальна економічна категорія, яка означає кількість грошей, за яку продавець згоден продати, а покупець готовий купити одиницю ... Саме це і узгоджується в протоколі. Якщо протокол узгодження цін, то про яку кількість одиниць може бути мова??? Документ, про який мріє автор, є не що інше, як звичайна підсумкова відомість ресурсів, до якої можна прикрутити колонку з ПДВ.

Дегні: Minav, +100 Тут Ви абсолютно праві! Ситуація може бути вирішена через "Документи користувача", але, я так розумію, це буде вже в наступній версії, коли Розробники дадуть можливість брати для документів не лише КОШТОРИСНУ ціну, а й ВІДПУСКНУ.

Дегні: В.Н. пишет: Документ, про який мріє автор, є не що інше, як звичайна підсумкова відомість ресурсів, до якої можна прикрутити колонку з ПДВ. Ага! Тільки "Підсумкова відомість ресурсів" не опрацьовується в принципі екселем! Через свій "мегарозумний" запис дробом. Можно помучатися і зробити з Відомості рес до Зведеного, але, як завжди в мене питання - навіщо йти не прямим шляхом і викидати купу часу?!!!!!!

Дегні: ЗЛБ пишет: Сделано в 3.3.0 Дякую!!!

Дегні: ЗЛБ пишет: Сделано в 3.3.0 ДЯКУЮ!

Дегні: ЗЛБ пишет: Сделано в 3.3.0 ДЯКУЮ! Це дуже пришвидшить обробку вихідних документів!!!

Дегні: А в 3.3.0 можна буде в Документи користувача брати ВІДПУСКНУ ціну?

Б. Н.: Дегні пишет: Ситуація може бути вирішена через "Документи користувача", але, я так розумію, це буде вже в наступній версії, коли Розробники дадуть можливість брати для документів не лише КОШТОРИСНУ ціну, а й ВІДПУСКНУ. Пользователь перед "Выпуском документов Пользователя" в режиме "Ресурсы" может, при необходимости, легко преобразовать сметную цену каждого материала в его отпускную цену в текущей редакции 3.2.2. Для этого достаточно в групповом редактировании всех выделенных материалов стройки задать равными нулю процент заготовительных расходов и процент транспортных расходов от отпускной цены. Процедура эта занимает не более 2-х минут для любой стройки.

ЗЛБ: Дегні пишет: А в 3.3.0 можна буде в Документи користувача брати ВІДПУСКНУ ціну? Да

Дегні:

Дегні2017: Доброго дня! Це я, просто Дегні. Дуже вибачаюся, в мене злетів пароль, а e-mail в профілі не було, таким чином я не змогла його відновити і змушена була перелогінитися. Вибачайте.

Дегні2017: А якщо розпочати КАРДИНАЛЬНЕ оновлення АВК? ;-) Наприклад,дуже б покращило роботу, якби у вікні кошториса Ф127-2 можна було об'єм вводити не лише формулою (що безперечно зараз дуже гарно,особливо після введення загальноприйнятих зннаків), а й прив'язувати одну позицію до іншої, як в Excel! Пояснюю ідею: У нас, допустимо, позиція 5 є "Улаштування стяжки". Щоб зробити цю стяжку, допустимо, ми беремо не готовий розчин, а готуємо на місці. Тобто вводимо позицією 6 "Готування розчину". Але ж, звісно, що об'єм готування розчину залежить від об'єму стяжки. Отже, ми вводимо в ячейку об'єм,позиції 6: 3,06*(клацаємо двічі по ячейці об'єм позиції 6), натискаємо ентер. Таким чином у нас тепер об'єм готування розчину залежить від об'єму стяжки. Змінили площу стяжки - змінився об'єм розчину. Аналогічно там - якщо ми пошпаклювали скількись квадратів,дуже часто стільки ж поклеяли шпалер і пофарбували. Ми вводимо в ячейку фарбування "= (двічі клацаємо на обсяг ячейки шпаклювання),ентер. Все - залежність є. І нам не треба змінювати потім всі позиції, достатньо базову. І зменшується вірогідність забути десь змінити. Якщо не зручно подвійне клацання - давайте в активній ячейці об'єм правою кнопкою- контекстне меню "прив'язати об'єм іншої позиції" - клацнули на позицію, дописали формулу,що з цимоб'ємом робити,ентер. ;-)

Сергей.К: это уже давно есть, называется КП(Комплексная позиция)

Дегні2017: Сергей.К пишет: это уже давно есть, называется КП(Комплексная позиция) это уже давно есть, называется КП(Комплексная позиция) Приблизно таке, але: якщо мені треба ось тут і зараз в кошторисі створити таку залежність, при наявному механізмі треба: 1. Набити необхіднийперелік розцінок. 2. Виділити їх, створити КП. 3. ВИдалити всі вищезгадані розцінки. 4. Ввести КП. Як на мене,запропонований вище варіант ззалежностями за зразком Екселя простіший ішвидший. Окрім того КП не існує лише для даного кошториса, а захаращує базу, в чому не має нічого гарного. КП можна використовувати на типовий перелік робіт. А в кожному конкретному кошторисі хотілося б мати такий механізм.

В.Н.: Сергей.К пишет: это уже давно есть, называется КП(Комплексная позиция) Не обязательно. Вначале блока строк ставим ЧП с Н14 = объему, а в конце Н14=1 и наслаждаемся изменением всего блока в зависимости от объема.

Y: Дегні2017 станьте в область ввода объёма и нажмите F4 зайдёте во внутренний калькулятор там можно все это делать. Удачи.

Сергей.К: Дегні2017 пишет: Окрім того КП не існує лише для даного кошториса, а захаращує базу, в чому не має нічого гарного. сделайте одну КП с кучей норм, какие нужны те и включите. как сделать есть видеоурок от В.Н. и будет Вам счастье.

В.Н.: Y пишет: станьте в область ввода объёма и нажмите F4 зайдёте во внутренний калькулятор там можно все это делать +100 Так это ж высшая математика!!! не чета Екселю.. Кстати здесь для Чайников самые простенькие примеры без высшей математики: https://www.youtube.com/watch?v=inFIPpG0hDk&list=PLhVlFVb295kWH8V5-VvvKEvG1XHccFXzM&index=3&t=3s

Дегні2017: В.Н. пишет: +100 Так это ж высшая математика!!! не чета Екселю.. Геніально! А як ссилку на сусідню ячейку дати?

ЗЛБ: Дегні2017 пишет: А як ссилку на сусідню ячейку дати? Вы создаете группу формул, в которых результат определяется через некоторую базовую величину. В поле количества позиции Вы заносите соответствующую ссылку на нужную формулу. Таким образом Вы "связываете" несколько позиций.

Дегні2017: Чи не можна прибрати оф-топ і флуд В.Н.?

Дегні2017: ЗЛБ пишет: Вы создаете группу формул, в которых результат определяется через некоторую базовую величину. В поле количества позиции Вы заносите соответствующую ссылку на нужную формулу. Таким образом Вы "связываете" несколько позиций. Дякую! Буду розбиратися. Просто в моєму звичному розумінні ссилка дається за зразком Екселя.

Сергей.К: Дегні2017 так все по делу сказано. если бы Вы читали ридми и изучали возможности программы, то кучу вопросов отпали бы сами по себе. а так как Вы их задаете, отсюда вывод, программу не изучаете.

Дегні2017: Сергей.К пишет: Дегні2017 так все по делу сказано. если бы Вы читали ридми и изучали возможности программы, то кучу вопросов отпали бы сами по себе. а так как Вы их задаете, отсюда вывод, программу не изучаете. Портал сметчиков. Форум сметчиков. Я вже писала- звичка до інтуітивно зрозумілого інтерфейса. ;-)

Сергей.К: т.е. купив мультиварку или другую сложную технику, инструкцию не читаете, а методом тыка все пробуете и на форумах поддержки спрашиваете, а как закрыть крышку или еще что то?

Б. Н.: Дегні2017 пишет: Я вже писала- звичка до інтуітивно зрозумілого інтерфейса. Кстати, об интуиции. В Лондоне во время тумана (смог!) столкнулись лоб в лоб два джентльмена. - Простите, сэр, я не местный! Интуиция подсказывает мне, что эти ступени ведут в Тайм-сквер. Я правильно иду? - Эти ступени ведут в Темзу, сэр. Я только что из нее!

Дегні2017: Б. Н. пишет: Кстати, об интуиции. В Лондоне во время тумана (смог!) столкнулись лоб в лоб два джентльмена. - Простите, сэр, я не местный! Интуиция подсказывает мне, что эти ступени ведут в Тайм-сквер. Я правильно иду? - Эти ступени ведут в Темзу, сэр. Я только что из нее! Ваш англійський юмор, я думаю,оцніили б в розробники Гугл, Вінди, і навіть Андроіда... ;-)

Y: Y пишет: Прочии функции - Сервис - Формирование пакета выходных документов (окно Ф241-0) Непонятно для каких видов документов это окно ? Для инвесторской нужны одни документы, для договор.цен другие ну и для актов третий. Предлагаю переделать так. В окне остаются тех же три вкладки, но с другими названиями: Сметные документы (вместо выходных документов стройки), Договорная цена (вместо выходные документы объекта), Подрядчик (вместо выходные документы локальной сметы). Соответственно и список документов согласно виду вкладки. Напр.: Подрядчик не должен содержать Сводный сметный расчет. Как по поводу этого предложения ?

ЗЛБ: Y пишет: Прочии функции - Сервис - Формирование пакета выходных документов (окно Ф241-0) Непонятно для каких видов документов это окно ? Для инвесторской нужны одни документы, для договор.цен другие ну и для актов третий. Предлагаю переделать так. В окне остаются тех же три вкладки, но с другими названиями: Сметные документы (вместо выходных документов стройки), Договорная цена (вместо выходные документы объекта), Подрядчик (вместо выходные документы локальной сметы). Соответственно и список документов согласно виду вкладки. Напр.: Подрядчик не должен содержать Сводный сметный расчет. Это окно предназначено для определения списка необходимых Вам в пакете документов. Документ определен признаком "тип субъекта (стройка, объект, локальная смета) и типом подсистемы. Поскольку один и тот же документ может быть выпущен в разных подсистемах, то, согласно Вашему предложению, этот документ Вам нужно проработать несколько раз. Если Нужно уточнить и подсистему, то введя три колонки (в соответствии с количеством подсистем), мы получим желаемое. Наши постановщики рассмотрят это предложение.

Дегні2017: ЗЛБ пишет: Это окно предназначено для определения списка необходимых Вам в пакете документов. Документ определен признаком "тип субъекта (стройка, объект, локальная смета) и типом подсистемы. Поскольку один и тот же документ может быть выпущен в разных подсистемах, то, согласно Вашему предложению, этот документ Вам нужно проработать несколько раз. Если Нужно уточнить и подсистему, то введя три колонки (в соответствии с количеством подсистем), мы получим желаемое. Наши постановщики рассмотрят это предложение. Дійсно, логічно класифікувати не за типом суб'єкту (ієрархією),а за підсистемою - проект, ДЦ, Акт. Таким чином можна, наприклад, не плодити ще один файл, переносячи вже готовий, зроблений в ДЦ, Акт виконаних робіт в "Підрядника" виключно для формування вихідних документів. Або, наприклад, не переносити з Проекта в ДЦ лише для того, щоб потім зробити з Протокола погодження цін довідку про ціни на матеріали для експертизи. В ідеалі взагалі має бути ОДИН файл, а от стадія роботи - проект, ДЦ, акт- визначатися, як пише Y і ЗЛБ - відповідною вкладкою вихідних документів.

Дегні2017: А ще дуже хочеться, щоб коли ми виводимо Пакетом документи, і, як вже зроблено в ОДИН файл, і, як вже визначилися вище, назва аркушів Екселя відповідатиме нами заданому шифру документа, окрім цього хочеться, щоб обираючи які доки нам виводити в цей пакет, ми могли переставляти їх послідовність в книзі Ексель. Наприклад, відомість рес до ЛК ставити перед ДФ,якщо є таке бажання.Або по-іншом,залежно від потреб.

Сергей.К: Дегні2017 пишет: Таким чином можна, наприклад, не плодити ще один файл, переносячи вже готовий, зроблений в ДЦ, Акт виконаних робіт в "Підрядника" виключно для формування вихідних документів нельзя акт сделать в ДЦ, не занимайтесь ерундой.

Дегні2017: В моєму ідеальному світі ;-) я бачу це приблизноза зразком шарів в Автокаді: є ОДИН файл ОБ'ЄКТА (будови) - наприклад "МегастройкаБАМ",а от різні меню відповідно дають з нього зробити РІЗНІ варіанти на різних стадіях роботи. Наприклад такі пункти меню: 1. проектно-кошторисна документація (а користувач уже в Ознаках нга цюбудову, або в Інших функціях на всі зразу виставив які доки і в якому поряду та з якими шифрами=назвами аркушів сюди входять) 2. ДЦ на загальну систему - і знову ж заданий набір документів, але програма вже зняла галочку з усіх витрат замовника - проектні,авторський. експертиза, технагляд тощо... 3. ДЦ на 5% аналогічно п.2. 4. ДЦ на 3% аналогічно і ціни в 1,2 рази більші. 5. Акт виконаних робіт на загальну 6. Акт виконаних на 5% 7. Акт виконаних на 3% - аналогічно+ ціни в 1,2 рази ... і так далі, якщо я щось пропустила. Таким чином файл у нас ОДИН на весь об'єкт, але в різних іпостасях,що дозволяє мінімізувати розходження і помилки. Звісно, що ручне коригування робить користувач за потреби (перебор по ДЦ, наприклад який виникає при певному співвідношенні долей матеріали/зп при зміні оподаткування в порівнянні з проектом) - але тоді вистрибує вікно-повідомлення про це з пропозицією зменшити ціни і автоматично їх зменшує до необхідних. Це якщо в світі де живуть єдінороги, ельфи і інші ідеальні істоти ;-), тобто світі ідеальної програми.

Дегні2017: Сергей.К пишет: нельзя акт сделать в ДЦ, не занимайтесь ерундой. не будемо сперечатися, але переважна більшість його робить там. Проте, як відомо - на смак і колір фламастери різні.



полная версия страницы